Απέναντι στον πιο αμείλικτο κριτή, τους μαθητές και τις μαθήτριές μας, δείτε τι είπαν - έγραψαν στον Μαυροπίνακα - για εμάς...

Αθηνά Αλ.PhD Student, Section of Solid State Physics (ΕΚΠΑ)
Το σχολικό έτος 2007-2008 έκανα μάθημα με τον κύριο Παπαγγελή και έγραψα 100 στις πανελλαδικές στη φυσική. Δεν θα μπορούσα να συναντήσω καλύτερο δάσκαλο.
Εκτέλεσε εξαιρετικά τον σκοπό του να μας προετοιμάσει για τις εξετάσεις, αλλά παράλληλα μας εμφύσησε μια αγάπη για τη φυσική. Είναι απόλαυση να τον βλέπεις να απαντά σε ερωτήσεις και έχει έναν μαγικό τρόπο να μεταδίδει και να ξεκαθαρίζει ακόμα και τις πιο δύσκολες έννοιες. Χρειάζεται φυσικό χάρισμα-ταλέντο- για να μπορέσεις να βοηθήσεις τους μαθητές σου να κατατάξουν με σαφήνεια στο μυαλό τους τις έννοιες, τους τύπους και τα φαινόμενα της φυσικής, με τα οποία βομβαρδίζονται από την Α’ Γυμνασίου, ώστε να χτίσουν "φυσικό" τρόπο σκέψης.
Σε μια τόσο δύσκολη και φορτισμένη χρονιά καταφέρνει όχι απλά να μην δημιουργεί πρόσθετο άγχος, αλλά να θεσπίζει ένα ευχάριστο κλίμα εργασίας που ωθεί τους μαθητές να θέλουν να διαβάσουν, να θέλουν να πετύχουν και να μη βλέπουν πια τη φυσική ως το ανίκητο τέρας! Αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση για εμένα και μαζί με τον πατέρα μου, που είναι επίσης φυσικός, συγκροτούν την ιδανική εικόνα του "εξαιρετικού καθηγητή φυσικής".

Γεωργία Κ.Πρωτοετής φοιτήτρια στο Ο.Π.Α, έκτη εισακτέα του τμήματος ΔΕΤ
Ονομάζομαι Κ. Γεωργία και το σχολικό έτος 2014-2015 έκανα μαθήματα φυσικής, με καθηγητή τον κύριο Νίκο Παπαγγελή.
Το μάθημα ήταν απαιτητικό, ώστε να είμαστε κατάλληλα προετοιμασμένοι για τις πανελλήνιες, χωρίς αυτό να το κάνει δύσκολο για εμάς να παρακολουθήσουμε ή να συμβαδίσουμε. Το μάθημα με τον κύριο Νίκο, παρά τη δυσκολία του, ήταν ευχάριστο και θεωρώ πως μας βοήθησε να σκεφτόμαστε πιο μεθοδικά, όχι μόνο σε θέματα φυσικής αλλά και στη ζωή μας ευρύτερα.
Τα βοηθητικά βιβλία του κ. Παπαγγελή που μας είχαν δοθεί περιείχαν αναλυτικά θεωρία καθώς και λυμένες ασκήσεις, αλλά και πλήθος ασκήσεων προς επίλυση. Παρότρυνση του καθηγητή ήταν να λύνουμε ξανά τις ασκήσεις που ήδη είχαμε λύσει ή διορθώσει στην τάξη ώστε να κατανοήσουμε τα λάθη μας, να τα αποφύγουμε και να βελτιωθούμε. Πραγματικά είχε αποτέλεσμα, τουλάχιστον σε εμένα. Στις αρχές τις χρονιάς δυσκολευόμουν ιδιαίτερα με την επίλυση των ασκήσεων προς το τέλος την χρονιάς όμως υπήρξε σημαντική άνοδος (η οποία όμως δεν ξεπερνούσε βαθμολογικά το 75).
Τελικά ο βαθμός Πανελληνίων μου στο μάθημα της φυσικής ήταν 93.

Νίκος Μ.Πρωτοετής φοιτητής Τμήματος Ιατρικής Ηρακλείου Κρήτης
Η συνεργασία μας με τον κ. Παπαγγελή ξεκίνησε στη Β' Λυκείου και συνεχίστηκε στη Γ' Λυκείου με την προετοιμασία για τις Πανελλήνιες.
Η Φυσική λόγω του μεγάλου όγκου της εξεταστέας ύλης ήταν ένα από τα δυσκολότερα μαθήματα της περσινής χρονιάς. Αναλόγως απαιτητικό ήταν και το μάθημα του κ. Παπαγγελή, το οποίο δεν εστίαζε μονάχα στην εκμάθηση της μεθοδολογίας και την εφαρμογή της, αλλά έδινε έμφαση στην εμβάθυνση στις διδακτέες έννοιες και στην τριβή του μαθητή με πληθώρα διαφορετικών ασκήσεων, γεγονός το οποίο αποδείχτηκε ιδιαίτερα χρήσιμο δεδομένου του βαθμού δυσκολίας των περσινών θεμάτων.
Το χαρακτηριστικό του, ωστόσο, το οποίο τον καθιστά εξαιρετικό ως καθηγητή, είναι η προθυμία του να απαντήσει σε κάθε απορία των μαθητών του και η μοναδική του ικανότητά να προσεγγίζει τον τρόπο σκέψης τους προκειμένου να τους βοηθήσει να κατανοήσουν αυτό που τους δυσκολεύει.
Το μάθημα μαζί του ήταν μία πολύ ευχάριστη εμπειρία, παρά τη δυσκολία της χρονιάς, και τον ευχαριστώ ιδιαίτερα για τη συμβολή του στην επιτυχία του στόχου μου.

Γεωργία Μ.Φοιτήτρια Οδοντιατρικής Σχολής Αθηνών
Με λένε Γεωργία και είμαι φοιτήτρια της Οδοντιατρικής Σχολής Αθηνών.
Το σχολικό έτος 2013-2014 έδωσα πανελλαδικές εξετάσεις. Στο μάθημα της Φυσικής Κατεύθυνσης καθηγητής μου κ.Παπαγγελης. μας παρείχε βιβλία με τη θεωρία του μαθήματος, οργανωμένες μεθοδολογίες επίλυσης ασκήσεων καθώς και πληθώρα ασκήσεων τις οποίες καλείτο ο μαθητής να επιλύσει.
Το μάθημα γινόταν σε ένα ευχάριστο κλίμα, ενώ δεν ήταν λίγες οι φορές που τα γέλια ακούγονταν μέχρι το διάδρομο. Δε θα ξεχάσω την ημέρα που μαζί γιορτάσαμε την επιτυχία στο μάθημα αλλά και τη ψυχολογική υποστήριξη που μου προσέφερε σε όλη τη διάρκεια εκείνης της δύσκολης χρονιάς καθώς των εξετάσεων. Μεταδοτικός, οργανωτικός καθηγητής αλλά και υπέροχος άνθρωπος με λίγα λόγια, το "τρίπτυχο" της επιτυχίας!
Ο τελικός βαθμός μου ήταν 96/100

Πένυ Αλ.Πρωτοετής Φοιτήτρια Ε.Μ.Π τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών
Πέρυσι έκανα το μάθημα της Φυσικής στο φροντιστήριο με τον κύριο Παπαγγελή. Το μάθημα γινόταν σε πολύ ευχάριστο κλίμα και έτσι γινόντουσαν εύπεπτες ακόμα και οι πιο δύσκολες έννοιες.
Ο κύριος Παπαγγελής είχε την ικανότητα να μου λύνει όλες τις απορίες και να εξηγεί κάθε φυσικό φαινόμενο με ιδιαίτερα παραστατικό τρόπο, έτσι ώστε να γίνεται πλήρως κατανοητό. Λίγο καιρό πριν τις Πανελλήνιες ήξερα πως ήμουν πλήρως προετοιμασμένη να αντιμετωπίσω ο,τιδήποτε, λαμβάνοντας υπ'όψιν και το επίπεδο δυσκολίας των διαγωνισμάτων του φροντιστηρίου. Όταν ,τελικά, έφτασε η ώρα της Φυσικής στις Πανελλήνιες, καθώς έλυνα τα θέματα καταλάβαινα πως όλα μου ήταν οικεία, καθώς είχαμε συναντήσει παρόμοια (αν όχι ίδια) με τον κύριο Παπαγγελή στο μάθημα.
Έτσι, έγραψα 19,7 στη Φυσική και συνολικά 19.360 μόρια συνολικά στις Πανελλήνιες.

Κωνσταντίνα Μπ.Πρωτοετής Φοιτήτρια τμήματος Χημείας Αθηνών
Ως φοιτήτρια πλέον οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στο κ. Ν. Παπαγγελή που με βοήθησε να πετύχω τον στόχο μου.
Με υπομονή, επιμονή, καλή οργάνωση της ύλης από τον καθηγητή και τη δική μου προσπάθεια κατάφερα να γράψω 93 στο μάθημα της φυσικής στις πανελλαδικές εξετάσεις, βαθμός καθοριστικός για την εισαγωγή μου στη σχολή που επιθυμούσα εδώ, στην Αθήνα.
Τελειώνοντας αν προσπαθούσα να περιγράψω το μάθημα της φυσικής με τον κύριο Παπαγγελή με μια μόνο λέξη αυτή θα ήταν "δουλειά".

Εμμανουήλ Χ.Φοιτητής Οδοντιατρικής Αθηνών
Το μάθημα με τον κ. Παπαγγελή ήταν πάντα σωστά οργανωμένο και δομημένο. Όταν η τάξη κουραζόταν, ήξερε πώς να μας συνεφέρει και να μας επαναφέρει στο σωστό “ρυθμό”.
Ήξερε τα δυνατά και τα αδύνατα στοιχεία του κάθε μαθητή και δούλευε στις αδυναμίες μας. Επέμενε να εγκαταλείψουμε “εμμονές” μας στην επίλυση ασκήσεων, που μπορεί να οδηγούσαν σε λάθη (μιλάω από προσωπική πείρα).
Τέλος, να επισημάνω ότι ήταν πάντα προσιτός, φιλικός και μας έκανε να νιώθουμε άνετα μαζί του, χωρίς όμως να χάνει το σεβασμό μας (εντός και εκτός μαθήματος).

Γιώργος Κ.Φοιτητής Χημικών Μηχανικών ΕΜΠ
Στόχος του η κατανόηση και η εμπέδωση των εννοιών από τον μαθητή και όχι η φευγαλέα αποστήθιση ασκήσεων και λύσεων. Αυτοσκοπός του να βοηθήσει τον μαθητευόμενο να “δει” το πρόβλημα από την σκοπιά του (από τα μάτια του ).
Αναφερόμαστε σε έναν καθηγητή του οποίου οι αναρίθμητες «παραστάσεις» από πίνακος αποτελούσαν πάντοτε και μια πρεμιέρα , διαλέξεις μίας μόνον χρήσεως και ποτέ «μάθημα κονσέρβα». Αγαπάει αυτό που κάνει και αυτό περνάει διάχυτα στους μαθητές του.
Αλήθεια όμως είναι ποτέ δυνατό να αποδοθεί εναργώς , με τόσο πενιχρά μέσα , το προσωπικό ύφος και στυλ ενός μαθήματος με ταυτότητα;
Bαθμός Πανελληνίων στο μάθημα της Φυσικής: 93/100